Pirmo reizi apbalvoti Baltijas spēcīgākie zīmoli un influenceri


public.foto
"Baltijas Zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā 3. oktobrī jaunajā kultūras un izklaides centrā "Hanzas Perons" tika sveikti Baltijas spožākie un sabiedrības iecienītākie zīmoli. Pamatīgi Baltijas iedzīvotāju sirdis ir iekarojusi "Swedbank", kas tika atzīta par mīlētāko zīmolu gan visā Baltijā, gan katrā valstī atsevišķi. Latvijā par otro un trešo mīlētāko zīmolu tika atzīti "Inbox" un "Maxima".

Savukārt „Baltijas Zaļāko zīmolu topā”, kas tiek veidots kopā ar „Latvijas Zaļo punktu”, par līderi Baltijas valstīs kļuva „Neste”, bet Latvijā – „Latvijas valsts meži”. Latvijā otro un trešo vietu ieguva – „Mangaļi” un „Neste”.

„Baltijas Startup zīmolu tops” tika noskaidrots kopā ar „Accenture Latvia” un kompetentu Baltijas mēroga žūriju. Drukāšanas platforma „Printify” kļuva par spēcīgāko jaunuzņēmumu zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā, gan DELFI tautas balsojumā. Savukārt par otro un trešo jaudīgāko Latvijas jaunuzņēmumu zīmolu žūrija atzina ģitāras efektu un sintezatoru izstrādātāju „Gamechanger Audio” un virtuālo tūru tehnoloģiju ražotāju „Giraffe360”.

Baltijas mērogā par unikālāko zīmolu kļuva „Porsche”, Latvijā unikālākā zīmola laurus plūca „Rīgas Melnais Balzams”. Savukārt par mīlētāko pilsētu Baltijā kļuva Tallina, bet Latvijā – mīlētākās pilsētas titulu dala Sigulda un Rīga. Specbalvu kā visstraujāk augošais zīmols Baltijā saņēma „Circle K”.

Mediju jomā par ietekmīgāko zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā tika atzīts „TV3”. Savukārt kopā ar „Httpool” tika noskaidrots arī ietekmīgākais „LinkedIn” zīmols, un Baltijā tas ir „Tele2”, bet Latvijā – „Atea”.

Par ietekmīgāko Baltijas Instagram influenceri tika kronēta Lietuvas influencere @akvuzeee. Savukārt Latvijas Instagram influenceru top 5 veido – @niklavs, @movieevelina, @kporzee, @lauriszalans, @betabeidz. Baltijas ietekmīgāko Instagram influenceru topu noteica Igaunijas influenceru mārketinga platforma „Modash.io”.

Svinot 15 gadus kopš "Mīlētāko zīmolu topa” pirmsākumiem, šogad pirmo reizi tops tiek veidots visas Baltijas mērogā. Topa galvenie partneri – „DDB Latvija”, “OMD”, “Kapitāls”, “RAIT”, topu atbalstījuši arī tādi uzņēmumi kā “Accenture Latvia”, “Latvijas Zaļais punkts”, “DELFI”, „Modash.io”, „Httpool”, „Rimi Latvia”, „Carlsberg”, „Rīgas Melnais Balzams” un „Barley Bros”.  

Vairāk par „Baltijas Zīmola topu” ir iespēja uzzināt jaunākajā žurnāla „Kapitāls” numurā, un visus uzvarētājus un topus iespējams apskatīties balticbrands.eu.

Baltijas Zīmolu Apbalvošanas ceremonijas komanda
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

novembris 2019
P O T C P S Sv
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18192021222324
252627282930

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli