Pētījums: vairums uzņēmēju nezina, cik tiem izmaksā neatbildēts klienta zvans


public. foto
Tikai 7% Latvijas uzņēmēju ir informēti, cik tiem izmaksā neatbildēts klienta zvans. Tas noskaidrots vadošā mobilo sakaru operatora Tele2 un pētījumu aģentūras SKDS veiktajā aptaujā. Saskaņā ar to uzņēmēju aplēsēm, kas rēķina ienākošo zvanu un apkalpoto klientu statistiku, viens neatbildēts zvans uzņēmumam Latvijā izmaksā vidēji 59,92 eiro.

Mūsdienās arvien lielāka nozīme ir klientu apkalpošanai un viņu apmierinātībai ar saņemto pakalpojumu. Aptauja rāda, ka divas trešdaļas Latvijas uzņēmumu ikdienā saņem dažādus klientu pieprasījumus un jautājumus pa tālruni. Taču tikai 11% uzņēmumu pastāv uzskaite par to, cik daudz ienākošo zvanu ir izdevies apkalpot. Tas nozīmē, ka deviņi no desmit Latvijas uzņēmumiem nezina, cik klientu viņiem dienā ir piezvanījuši un uz cik potenciāli klientu zvaniem nav izdevies atbildēt.

“Mūsdienu mobilās tehnoloģijas ļauj efektīvi sakārtot klientu apkalpošanas procesus uzņēmumā, taču uzņēmumi šīs iespējas izmanto ļoti minimāli. Aptuveni 60% iedzīvotāju, mēģinot noskaidrot viņus interesējošus jautājumus, ir sastapušies ar situāciju, ka jāzvana atkārtoti uz vairākiem telefona numuriem, līdz tiek saņemta atbilstošā speciālista konsultācija. Tā rezultātā klients mēdz zaudēt pacietību, un iespējamais darījums nenotiek. Šī ir situācija, par kuru ir vērts aizdomāties ikvienam Latvijas uzņēmējam,” stāsta Tele2 komercdepartamenta direktors Raivo Rosts.

Biežākie iemesli, kādēļ uzņēmumos netiek atbildēts uz klientu zvaniem, ir atšķirīgi. Piemēram, vairāk nekā trešdaļa jeb 34% zvanu tiek saņemti ārpus uzņēmuma darba laika, bet 29% gadījumu klientu konsultanti ir aizņemti, runājot pa tālruni ar citu klientu.

“Protams, ka situācija ar zvanu uzskaiti atšķiras starp dažādām nozarēm. Salīdzinoši biežāk šāda uzskaite pastāv vidējos uzņēmumos (50–249 darbinieki) (29%), kā arī uzņēmumos, kas nodarbojas ar preču vai pakalpojumu eksportu. Taču zvanu uzskaite un citi tehnoloģiski risinājumi, piemēram, automātiskā zvanu pāradresācija, darba laika iestatīšana, vienots numurs visam uzņēmumam vai interaktīvā balss atbilde ir noderīgs palīgs arī nelielam uzņēmumam. 85% iedzīvotāju ļoti pozitīvi novērtē situāciju, kad uzņēmuma pārstāvis viņiem atzvana, ja nav varējis atbildēt uz zvanu. Šī ir lieta, ko vajadzētu ņemt vērā visiem uzņēmumiem,” skaidro Raivo Rosts.

Kā atzīst Tele2 pārstāvji, tad tehnoloģiski risinājumi, kas ļauj veiksmīgi uzskaitīt un apkalpot ienākošos zvanus, mūsdienās ir ļoti ērti un vienkārši, kas neprasa lielas investīcijas. To visu var paveikt ar mobilā telefona un mobilo zvanu vadības risinājumu Teamer palīdzību.

Uzņēmēju aptauja tika veikta sadarbībā ar pētījumu centru SKDS šī gada februārī. Kopumā tika aptaujāti 750 uzņēmēji.

[u]Par Tele2 [/u]

Tele2 ir mobilo sakaru līderis Latvijā – uzņēmuma klienti ir gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju. Uzbūvējot Baltijā modernāko sakaru tīklu, Tele2 nodrošina vidēji ātrāko mobilo internetu Latvijā un 4G tīkla pārklājumu, kas ir pieejams 99% iedzīvotāju. Tele2 ir daļa no Tele2 AB grupas un ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs.

Tele2
Par šo rakstu nav saņemts neviens komentārs.
Pievienot komentāru
Vārds:
e-pasts:



Arhīvs

novembris 2019
P O T C P S Sv
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 222324
252627282930

Aktuālās ziņas

mēbeļu izgatavošana
apdrošināšana  octa  granulu katli